torsdag, juni 05, 2008

Things.




Some stuff i bought recently. Cute whale-necklace from Forever 21, black ballerinashoes (have searched forever for a nice model and found this one at Skopunkten 249 SEK) and a pair of navyblue Keds. Yes i'm pale, i really cant take the heat so good so i stay away from the sun, but even if i would be in the sun i won't get a tan. Haven't had one for over 10 years, i got sunburned once and since then nothing. It's okay because i like being pale. It looks nicer, i find people with a tan a bit creepy because they always overdo it. I get some freckles during the summer and those i love.

8 kommentarer:

Lady Thirty sa...

skor är alltid trevligt :)
Vad gäller att vara blek, så håller jag med dig...jag är själv en liten blekis men jag tycker att det är fint. Upp till kamp för oss med fräknar ;)

Ha det gott!

B-b-b-etty sa...

ja, alltid :D kan inte få för många. ha det gott du med, själv smälter jag bort i den här äckliga hettan

dandelion sa...

åh. valen är farligt söt.
det är fint att vara blek.
jag vill inte bli solbränd med kläder, speciellt inte med bikini. känns inte trivsamt när man ser skillnaden mellan solbränd och blek hud.

B-b-b-etty sa...

tack. den får mig att tänka på valen som är på acos babyprodukter, moussen tror jag. supersöt!

började förra sommaren med acos brun utan sol på benen, fast jag hade på 3 lager så syntes ingenting för alla andra var så bruna :( jag vill inte ha gråa ben så därför gillar jag brun utan sol.

spoonful sa...

Jag tycker om att vara blek, men blir också glad när jag får fräknar.

Anonym sa...

hörrudu, jag tror att jag vill köpa neccessären du har ute på tradera. jag behöver en ny och den var jättesöt.

Anonym sa...

det är vackert att vara blek. tänk alla tjejer som ligger och steker sig hela dagarna för att bli bruna som pepparkakor. det är inte bara ytligt på ett sätt, det är farligt också. känner en person som nyss fått hudcancer. så att vara blekis är bra. puss på dig blekis.

B-b-b-etty sa...

pepparkaksbrun/orange är ingen höjdare. jag tror att 99.9% av alla dom inte smörjer in sig. sa det till en idag att hon borde smörja in sig, hon sa att man inte blir brunt då. men det blir man visst, släpper bara inte in dom farliga strålningarna. vi måste göra blekt inne igen! puss på dig själv sötnos

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin