måndag, augusti 18, 2008

Latest finds.


Ram 15 kr Kupan, ett gäng vintage-kammar en spottstyver på eBay, 50-tals brillor nästan en hunka Tradera.

Jag hoppas jag passar i brillorna för i sådana fall sätter jag in glas som passar mina synfel. Kommer mest troligt inte att behålla alla kammarna så ni får hålla utkik på Tradera efter dom ;D

Min sista vecka på sommarjobbet, ska bli skönt att inte jobba. Åker ner till Sthlm igen 1:a september, sen blir det ev. Antikrundan i E-köping, ev. London, Berlin, Köpenhamn, Cypern, Grekland & Egypten. Inget är bestämt än så vi får se vart vi tar vägen.

Old frame 20 SEK Red cross, vintage combs cheap at eBay, 50's glasses cheap on Tradera.

Last week at work, wohoo! We're thinking about mabye going to London, Berlin, Copenhagen, Cyprus, Greece or Egypt.

2 kommentarer:

Miriam Parkman sa...

Säg till när du lägger ut kammarna! Jag är väldigt intresserad.... ;)

B-b-b-etty sa...

Jag åker ner till sthlm igen 1:a september så efter det men jag säger till. Jag är inte så sugen på att behålla dom bruna men vi får se. Köpte ett pack svarta också, 12 st! Så några sådana kommer säkert också upp. Jag har inget jobb längre så jag behöver pengar :(

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin