fredag, februari 27, 2009

Presenter.

Min pojkvän var i Malaysia för ett tag sen och jag fick lite presenter.
Ett litet grönt skrin och en söt tandborst-hållare.I skrinet låg en liten uggla.En mugg från Starbucks. Åh vad jag önskar Starbucks fanns i Sverige.En fin jacka med avtagbar krage, och i rätt stl. Han var väldigt nöjd med att ha lyckats med det. Sen lite mat-pinnar, 1 kg tiramisu-godis. Såg ut som tecknat bajs men galet goda :D Sen fick jag några vykort också.

My boyfriend was in Malaysia a while back and i got some presents :D

6 kommentarer:

Zizzi sa...

Vilka fina saker! Och vilken snäll pojkvän du har som köpt en massa saker till dig!
Kram cissi

vifsla sa...

Visst är det fint med presenter. Min brukar komma hem med schampo och balsam från det hotell han bott på under helgen. Men det är faktiskt lika roligt det.

Anonym sa...

Tiramisugodis..*drägglar*

Vilken lycka.Finfina presenter,otroligt mysig blogg

B-b-b-etty sa...

Zizzi: Ja, sist han var nånstans så fick jag en påse snickers så detta var ju en klar förbättring :D kram

Vifsla: ja det är ju kul, så får man ju sig en fin liten samling

Lina: det var väldigt svårt att låta bli dom där kan jag ju säga :D

tack :D

Lady Thirty sa...

vad gulligt att han shoppat så fina presenter åt dig :D

B-b-b-etty sa...

Lady Thirty: ja :D jag blev jätteglad för han överträffade sig själv med hästlängder

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin