tisdag, augusti 03, 2010

Re-Mix shoes for sale!


För någon månad sedan så bestämde jag mig äntligen för vilka skor från Re-mix som jag skulle köpa. Det blev ett par Scroll. Men tyvärr så är dom för stora för mig :( Så nu hoppas jag att någon vill köpa dom av mig. Sprillans nya och oanvända, bara provat inomhus en gång. Stl US9, borde passa en 39.5-40. Innermått 26 cm, men användbar längd ca 25.5 cm, nästan 7 cm hög klack, fram 2.5 cm. Jag fick betala ungefär 2300 kr med frakt och den oundvikliga tull-avgiften. Om dom inte passar dig tipsa gärna om dom till någon som kanske är intresserad. Säljes för 2000 kr inklusive frakt!


I bought a pair of Re-Mix shoes (took me ages to decide wich model i should buy) a while ago. They're too big for me!!! They're a size US9. With shipping & customfees they cost me around $283! So if someone out there are interesting of buying them from me, PLEASE DO!!! Give me an offer i can't refuse! I'm willing to sell them for a bit less than what i paid.

4 kommentarer:

Andi B. Goode sa...

Ohhh, those are so beautiful! I hope they find a great new home (I think they're a bit big for me too, alas).
-Andi x

Anonym sa...

Är re mix skorna normala i strl? Tänkte beställa men är osäker på strl..jobbigt om dom är förstora eller försmå..

Anonym sa...

Hur är re-mix skorna i storlekarna? Tänkte beställa men är osäker på storlekarna. Är dom normala?

B-b-b-etty sa...

du får kika på deras storleksguider för dom har olika beroende på skomodellen. klurigt ja. jag har 39 och det är 8.5 i US-stl och det verkar stämma för det mesta på nytillverkat men alla re-mix är ej i halv stl tyvärr.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin