måndag, december 12, 2011

That damn summer part 8.


Frasses!
Jag och min lillasyster drog till Tannavallen och hängde på hängbron./Me & one of my sisters hanged around on a suspension bridge. As we tend to do...
Min syster brassade iväg. Klicka för att se större./If you click on the photo you can see my sister on the hill.
Jag stannade och fotade lite./I was busy taking photos of this...
and this.
I miss this, every day.
Ämmän-kivi syntes lite lite. Så med andra ord så var det högt vatten.
Hej hej.
Sen lite sånt här. Och sedan började min sista dag i Pajala att ta slut. Tyvärr./And the some of this. And then, my last day in Pajala was soon over. Sadly.

2 kommentarer:

ikarolineshuvud.blogg.se sa...

Så himla fint!

Linda sa...

Fantastiska bilder. Detta får mig att längta till mina kusiner i råneå :)
hoppas att jag kommer upp till Jokkmokk marknaden i vinter!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin