måndag, augusti 13, 2012

Instagram-april 2012.

I'm still alive. Just lazy! iPhone-pics from april, why not! There will be a lot of random post from me. Sorry!
 Meet this awesome lady at Sugar Hill in april. Tomoko, a.k.a Lady Kamikaze.
 Miriam.

Fail! 
 Wine at IKEA, why haven't i thought of that before! So much more fun!
Home sweet home in april. 
 Hi i'm 17 again!
All for me. 


 Hello there.
 Did lot's of this.




I had an amazing time last easter. The weather was perfect! 
 Skii-suit number 1.



 Skii-suit number 2. Well, part of 2 diffrent ones.


9 kommentarer:

Celia Rose sa...

I love your sunglasses! Are they vintage?
x

Kate sa...

I love your sunglasses!

Unknown sa...

Fabulous photos, the ski suit is amazing! x

Johannas Vintage sa...

Har de vin på Ikea, det visste jag inte!! :)

kajsa sa...

När jag ser dig tänker jag rent spontant; du borde vara vän med min kompis Fanny!

Rakel sa...

Kjempefin skidrakt! :D

Kitten von Kat sa...

Snygg skiddräkt! Börjar ju längta efter vinter när man ser dina bilder ;)

B-b-b-etty sa...

Celia, Kate: thanks, me too! vintage 30s ones. but i've seen new ones

Hannah: thanks!

Johanna: nu vet du hur du ska göra nästa runda där lite behagligare

kajsa: känner ingen fanny faktiskt, kanske är dags

Rakel: tack, är galet nöjd med dom.

Kitten: åh jag gör det också :D eller höst först.

Mandy sa...

Awww I just love little animals. Your blog is wonderful!
Mandy
http://nestledinnostalgia.blogspot.com/

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin