torsdag, november 18, 2010



Nytt från Re-Mix! Boardwalk heter modellen. Dessa ska jag införskaffa! Har försökt vinna liknande på eBay under lång tid nu men det går alltid så dyrt. Och om man nu ska betala en mindre förmögenhet så är det bäst att göra det på nytillverkade. Får se till att spara till båda färgerna, för svårt att välja.

I love this new shoe from Re-Mix. It's called Boardwalk. I've trid winning similair shoes on eBay for ages with no luck. So i guess if you're going to spend a small fortune it's better to do it on new shoes. Will save up for both colors, too hard to decide.

4 kommentarer:

Olivia sa...

OMG! SÅÅÅÅÅ SNYGGA! (krävdes versaler här kände jag)
jag gillar speciellt de bruna. jisses, de där måste jag spara ihop till..har du köpt från remix förut?? vet du hur de är i storlekar, kvalité, kundservice osv??? Muffys var ju skitbra btw. så när dina saddles blir slitna, eller vill ha annnan färg rekommenderar jag dem verkligen...

ha'ra bra! Olivia

B-b-b-etty sa...

Olivia: haha ja! skitsnygga! blir dom bruna till våren. Känns meningslöst nu när det är snö & halt.

jag har beställt därifrån 1 gång, den modellen hade bara hela stl och jag valde självklart fel så nu samlar dom bara damm :( Boardwalk har även halva stl så tror jag kanske lyckas välja rätt den här gången. Kvalitén verkar super. Andrahandsvärdet på dom är högt. Kundservicen är väl så där, lite halvsura svar får man.

Har haft mina saddle shoes i 3 år och dom är inte särskilt slitna. Lite i sulan och lite svarta streck. Jävligt bra kvalité.

vintage_belle sa...

Lovely shoes and a great heel height too. I like them best in the beige and brown.

BTW I chose your lovely blog for an award on my blog :)

Andi B. Goode sa...

Sigh. Those are so beautiful!
-Andi x

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin