torsdag, juni 16, 2011

Random phone pics.

Vad jag pysslat med de senaste 2 månaderna ungefär, förrutom att jobba./A little of what i've been up too the last 2 months, as seen from my phone.
Bra hårdag./Good hairday.
Ekorre/Squirrel.
Brunch med en kompis. Plättarna var så där./Brunch with a friend. The pancakes were not that yummy.
Lyx-shoppade för första gången i mitt liv något nytillverkat. Blev den stora plånkan. Fast nu när jag ser den lilla blir jag lite sugen på den med./Did a bit of luxury-shopping for the first time in my life. I usually don't buy anything brand new.

Awesome!
Tömde flaskan./Emptied the bottle.
Åt bland det godaste jag ätit, och skrattade massor./Had one of the best dinners i've ever had, laughed a lot and it was just an awesome night.
Hej pingvinen!
Kosläpp i Djupsjö utanför Umeå. Underbart!/Heifers in Djupsjö outside Umeå.
Eiffel.
No words. Except HOT HOT HOT!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin