torsdag, april 08, 2010

Ber om ursäkt för den usla uppdateringen. Jag jobbar mest, hinner knappt tänka. Hoppas det känns värt det när första lönen kommer. Då hade jag tänkt köpa när första lönen kommer. Skor från Re-Mix har funnits på min önskelista i flera år, äntligen har jag råd! Frågan är bara vilket par jag ska köpa först./Sorry for being a bad blogger. I've worked so much these past days. I'm so tired that i hardly can think straight. It will all be worth it (i hope) when my first paycheck arrives. I will buy a pair of shoes from Re-Mix. Finally, after years of cravings.
Tror det blir 1 par gröna Briarcliff till att börja med, dom gula & svarta vore inte heller fel.../I think i'll buy a pair of green Briarcliffs. Will be great for the summer. But yellow and black would be nice too.
Dom här är helt underbara! Scroll heter modellen./These are so lovely! They're called Scroll.

Jag har väldigt svårt att bestämma mig!/I can't decide!

6 kommentarer:

Retro Model Sari sa...

That´s hard, the blue and yellow ones are very patriotic :-) I love their look and think they´ll look good with everything blue, yellow or black. Meanwhile the other ones are cute, too and they are more subtle... I think.... Buy them all as time goes by ;-)

fröken lila sa...

hm. jag tycker ju liksom att ska man spendera en massa pengar pá ett par skor sá ska de kunnas användas ofta, och dá kanske det ska vara en mer neutral färg, som svart eller brunt eller grátt eller mörkblátt. de gröna och gula känns liksom väldigt fina men ocksá väldigt specifika och inte sá enkelt att kombinera, tänker jag.

anna sa...

If you just started working (as I understood?) then let yourself time to adjust, it might take a while until your body/mind get used to it. At least for me, it takes forever to get used to new things, although on the outside it seems like I'm ok with it.

Anyway, have a good weekend!

Tjuettan sa...

Jag vill också ha ett Re-Mix skor! Tycker nästan beige/bruna är finast. Men tror jag måste hasbeens först...

Anonym sa...

De er alle fine, forstår at det ikke er lett å bestemme seg!
Jeg har gitt deg en Beautiful Blogger Award! God helg!

B-b-b-etty sa...

Sari: i think i will go with the Scroll blue/green first and then the same model in green/brown or the green Briarcliffs :D

fröken lila: sant, men jag har mest bruna, svarta och mörkblå skor. sverige har så otroligt tråkigt utbud när det gäller skor. så det blir färgglatt denna gång! fast matcha måste det givetvis göra, ska se över min garderob innan jag bestämmer mig :D

anna: well, i just haven't worked in a while. i'm so stressed at work, haven't got the time to do the things i should. Mabye next week :D

Tjuettan: ja dom mint/bruna är skitfina och borde passa till det mesta. men dom andra är också fina haha

a red lipstick: sen är det lite dyrt så man får fundera länge :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin