fredag, mars 19, 2010

Latest eBay.

I onsdags kom den äntligen! En baddräkt från 40-talet som är helt underbar! Helt i bomull så ska inte använda den till bad utan mer som en playsuit./On wednesday i finally got this beautiful swimsuit from the 40's. It's all cotton so i will use it as a playsuit instead.
Och den sitter perfekt! Längtar till sommaren! $43+frakt så ungefär 350 kr med frakt! Helt klart värt det, är förvånad att den inte gick högre./And it fits perfect! Oh is it summer soon? I paid $43+shipping. I'm surprised that it didn't go higher.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fantastisk fin baddräkt. Jag älskar klänningar och skulle inte ha något emot att bada i en. Mums!

B-b-b-etty sa...

C: ja! den är underbar. Lyfter man på kjolen så är det byxor under :D Är förvånad att den inte gick högre. Nästan alltid om det är gröna plagg från 40-talet så är dom svindyra.

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

jättesöt baddräkt!

husmodern sa...

Vilket bra fynd, ibland har man tur helt enkelt!

BaronessVonVintage sa...

GORGEOUS. It's gonna look so great with your hair, eyes, skin coloring

kajsa sa...

Fantastiskt fin! Ingenting för mig men jag kan bara tänka mig hur perfekt den är för dig stilmässigt.

B-b-b-etty sa...

Glamour: så har jag en grön solhatt från Wigéns som passar bra till :D

Husmodern: ja, verkligen. gröna plagg från 40-talet går nästan jämt för över 100 dollar, oftast över 150 också

Baroness: Oh thanks, i know :D Love love green!

kajsa: Tack, det mesta som är grönt är perfekt för mig ;D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin