söndag, september 28, 2008

I'm back.

Kom tillbaks från London i fredags kväll, flyget var försenat som vanligt. London var bra även denna gång, lite stökigare dock för det byggdes överallt men åh vad folk är trevliga (något som sthlmare borde lära sig av). Har gått massor, så benen värker. Hade stegräknaren med mig så det blev kring 2 mil varje dag, till slut så var den som om jag hade en spik inkörd i ena knäet, det smärtade att gå. Blev inte så mycket kläder denna gång, och bara ett par skor, böcker & filmer samt massor av underkläder. Bilder kommer lite senare, är slut i kroppen än. Gårdagen spenderades i soffan och 10 timmar tv, Smallville, säsongsstarter av Grey's, Ugly Betty, The Office & Heroes. Späääännnande!

Got back from London friday night, i'm dead tired. We have walked a lot! Yesterday we spent watching lot's of tv. Pics from London will come up later.

4 kommentarer:

Lady Thirty sa...

välkommen tillbaka!
ska bli kul att se dina inköp :)

Sofie Violett sa...

Superfina fynd - fjärde bilden ovanifrån särskilt intressant, både Atonement och The Night Watch är väldigt bra, och bara omslaget på "Birds of a feather" får mig att vilja rusa till... hm ja, amazon I guess, kan man rusa ut på internet? :)

Anonym sa...

shit, det där med spiken i knäet var så klockrent sagt. så blev det för mig under min senaste paris-resa, gick typ hela dagarna, till slut haltade jag fram. helt sjukt skumt, att man kan gå sönder ett knä.

fina saker du hittat. ser jag trosorna med hög midja från topshop?

B-b-b-etty sa...

lady: tack!

sofie violet: maisie dobbs är så bra! night watch var på rea så jag slog till. atonement filmen är bra så då är nog boken tusen gånger bättre, brukar vara så. jag är väldigt avundsjuk på dig, min högsta önskan är att bli bibliotikarie. sökte men kom inte in, kom istället in på apotekstekniker-linjen och nu är jag klar där, utan jobb.

vintage: jag har ju varit innan i london och gått massor men det här var första gången denna smärta uppstått. japp du ser rätt, köpt en i varje färg. gudars vad sköna dom är!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin