söndag, april 05, 2009

Hemma.

Jag är hemma vilket är fruktansvärt skönt! Har hunnit träffa en kompis och vi har druckit mängder med kaffe. Sen vart det en snabb bastu. Sen lite te medans jag sydde fast knappar på en skjorta. Gick även igenom lådor & burkar med gamla knappar, något jag älskar. Ska ta lite bilder på mina favoriter och lägga upp senare. Imorgon är nog planen att gå in till byn och kika lite och vänta på att en kompis slutar jobbet så vi kan hänga.

I'm home and it feels so good! So far i've met a friend of mine, had a quick sauna and then some tea while sewing buttins on a shirt. I've been going through boxes with old buttons, gonna take pics of my favourite ones. I love buttons!

2 kommentarer:

susanna sa...

Jag kommer imorgon kväll!
Stannar ungefär en vecka så tisdag och framåt är jag all yours Britta.

B-b-b-etty sa...

susanna: wohoo!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin