tisdag, april 28, 2009

The white ones.

Ang. dessa skönheter. Jag provade dom precis och dom skulle nog passa mig bra om det inte vore för att dom är för smala längst fram, har 39. Som bredast längst fram ca 6.5 cm, som smalast (i mitten av skon) ca 3 cm och bredast bak på hälen ca 5 cm. nästan 25 cm lång innersulan. Klacken 6 cm. I en av skorna är innersulan lös och trasig, men då den är i papp så går det att limma. I övrigt är skicket finfint med tanke på att dom är från 30-talet. Helst så vill jag inte lägga upp dom på Tradera för att undvika avgifterna (ju högre nåt går för, desto mer ska dom ha av en). Så lägg ett bud. Dom var ganska dyra i inköp så inga skambud här inte, dom är alldeles för fina för det. För bilder, klicka HÄR. Jag säger till när jag får ett bud jag är nöjd med.

I'm selling these beauties from the 30's. I have UK6 and they're just a tiny bit to small, so around UK5 and they're just to narrow for me. If my bigtoes just where a bit smaller, the shoes would fit me perfectly. In one of the shoes the innersole is loose and broken, but some glue will fix it because it's made out of some kind of paper. So place a bid if you want them.

Heel hight: 6 cm/2.36"
Length (insole, toe to heel): almost 25 cm/9.84"
Widest part of (insole): 6.5 cm/2.56"
Narrowest: 3 cm/1.18"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dersom det er skinnsko er det enkelt å fikse om de er for smale. Gå til en skomaker og be han blokke dem ut, eller kjøpe en skolokk og fiks det selv hjemme.

Anonym sa...

skoblokk mener jeg, ikke skolokk..

B-b-b-etty sa...

men åh! tusen tack för tipset! ska testa och se om det funkar, annars får nån annan njuta av dom

Miss Cherry sa...

Ååå, jag hade glömt bort skorna... (mycket med min pappa) *sorry*

Vill du fortfarande sälja? Eller funkar det med skoblock?
nadja.and@hotmail.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin