torsdag, maj 28, 2009

Pokey LaFarge.

Alltså det är så sjukt bra!!!! Tack vare Billie Black så har jag ny bra musik att lyssna på! Satt igår och beklagade mig med en kompis att vi inte orkar hitta ny musik längre. När jag var yngre köpte jag skivor för alla mina pengar (samt kläder från Kupan för några tior på den gamla goda tiden när dom inte bara hade skräp), jag har ganska mycket skivor både här i Sthlm och i Pajala. Vaknade till musik och somnade till musik. Jag läste musiktidningar och lyssnade väldigt mycket på radio men det avtog när jag flyttade till Sthlm sorgligt nog. Så numera är det jobbigt att hitta ny musik, har som glömt vart man letar. Och numera köper jag kläder på eBay för alla mina slantar hihi. Iaf, Pokey LaFarge är galet bra. Älskar Mr.Nobody. Gå in på hans myspace och lyssna på mer HÄR!

Thanks to Billie Blacki have a new love in the musicworld. Pokey LaFarge. Before i bought clothes on eBay for all my money i used to buy lots and lots of records but when i moved to Stockholm it became less records and more clothes. It's so hard to find new music, where do one begin looking?

2 kommentarer:

BillieB sa...

hihi Tack för reklamen :-)

B-b-b-etty sa...

BillieB: äsch, tack för tipset!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin