tisdag, maj 19, 2009

Yellow.

Jag hade tråkigt en dag och gick igenom min garderob. Hittade min gula 40-tals kjol som jag köpt för evigheter sen. Hade glömt bort den då den gömt sig i kaos-kläkammaren. Vit skjorta och ett av mina bästa eBay-fynd någonsin till, och svarta mockaskor från Office som köptes under förra London-besöket. Efter att ha trippat runt lite åkte mjukisbyxorna på igen... Och ja, kjolen behöver strykas.

Found my yellow 40's skirt a few days ago and i tried it on with a white shirt, black shoes from Office and mabye one of my best eBay-finds ever.

6 kommentarer:

Cherry cupcake sa...

Vacker outfit :)
Har du testat nya cupcakes formarna, är sugen på att köpa dessa själv!

Har annars bytt blogg: misscherrycupcake.blogspot.com

B-b-b-etty sa...

Cherry: synd bara att jag inte har nånstans att gå :D Nej har inte bakat alls, tänkte spara det till i sommar. Jag försöker gå ner i vikt så inge cupcakes för mig inte, vill komma i mina kläder igen! Jo har sett det :D gillar blogspoten mer än blogg.se

Darla: Retro Ways sa...

Your outfit is so adorable, I am in love with your yellow skirt and so jealous of it and your jacket is to die for.

♥Darla

Joanna sa...

fin kjol!
den gulfärgen tänkte jag bara för någon dag sedan att jag önskade jag hade på en kjol.
mkt fin och lagom gul.

Annie S sa...

Jättetjusig kjol! Vill ha!

B-b-b-etty sa...

Annie S: :D det gäller att leta och leta så hittar man det till sist

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin