onsdag, juli 08, 2009

Loppisfynd!

Var ju marknad i helgen, förutom det nedan så köpte jag godis i form av skumbananer och sen några remmar. Och en souvas, tror inte jag köpte något mer faktiskt. Eller jo, en mugg åt min syster som fyllde år med texten "Pajala i hjärtat". /I only bought the things below at this years Pajala fair/market, oh and some candy and a coffecup (with the text "Pajala in my heart") to one of my sisters who turned 28 on sunday.
Min pojkvän hittade en pepparkvarn, 20 kr/My boyfriend bought an old pepper mill for 20 SEK/£1,5/$2,5
Jag hittade en gammal plåtlåda för 40 kr!/I found an old tinbox for 40 SEK/£3,10/$4,5
Gammal chokladask/Old chocolatebox.
Mexikanare? Flytande marsipan? Kan tänka mig att den var svår att äta.../Floating marzipan, i imagine it was diffucl to eat it...
En till plåtburk 60 kr, kolla in den underbara fågeln!/I bought another tinbox, look at the beautiful little bird!60 SEK/£4.60/$7,5

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin