torsdag, oktober 23, 2008

Hjälp!


Innan jag for till London upptäckte jag dessa underbara skor från Topshop. Självklart letade jag dom i London, fanns bara i stl 5 på Topshop vid Oxford street och jag behöver en 6:a (39). Var till 2 andra Topshop men hittade inga. Och inte fanns dom i Sthlm heller :( :( :( Så snälla rara om ni har ett par 6:or eller känner nån som har har ett par så sälj dom till mig.

I badly need and want these shoes. From Topshop in a size UK6 black, the name is Squeek. They only had size 5 left and no new ones came in. Please help me! If i don't get them i know they'll haunt me forever :( :( :( :( :(

5 kommentarer:

Unknown sa...

Oh dear, I just realised I missed your birthday! I'm so sorry, happy belated birthday!

If I go past a Topshop this weekend, I will have a look for you!

Miriam Parkman sa...

Ja ack dessa guldkorn som ibland dyker upp hos kedjorna och som av någon anledning alltid blir omöjliga att få tag på i rätt utförande...
Hoppas du lyckas!
Om någon har en 36:a (vad är det nu igen, 4 i engelsk storlek?) som någon inte vill ha kan den ju sälja dom till mig också, hehe.

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Vilka underbara skor!

B-b-b-etty sa...

miss vintage love: yes, i want them so bad

A spoonful: ja, min var helt slut. hatar mina fötter ibland.

Miriam: tror inte dom fanns inne särskilt länge heller :( din stl är lättare än att hitta en 6 skulle jag tro. fast jag har inte sett nån stl uppe på ebay än.

glamour: ja, tyvärr har jag dom inte

punk in writing sa...

så typiskt... :(
mina fötter brukar alltid hamna mellan två storlekar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin