fredag, oktober 10, 2008

It's my birthday...

Snart, jag fyller på söndag. Trodde det var veckor kvar, så när jag upptäckte att det inte var det mådde jag lite dåligt. Gillar presenter men inte att bli äldre. Jag gjorde en önskelista men då jag bara får presenter av min pojkvän så lär jag inte få allt på listan :( Önskade mig bla: pengar, presentkort på Twilfit, lindy hop-kurs på Chicago, "skirt with Suspenders" från ReVamp (beställde den igår :D ), en beagle-valp, eller en korthårig tax-valp, eller en basset-valp, en teleportör (se valfritt Star Trek-avsnitt från valfri Star Trek-serie), gummistövlar från Viking footwear modell Grace Hi, en iPod touch (nya generationen typ 16 GB), att mina kompisar som bor femtielva mil kommer & hälsar på, en cykel, en gammal och fin en, ansiktsbehandling, klippning hos Cajsa på Sivletto (klipper alltid mig själv, så att gå till nån som kan sin sak vore trevligt), alla säsonger av Scrubs på dvd, alla säsonger av Smallville på dvd. Nu ska jag dricka te till senaste Smallville-avsnittet & hoppas jag blir frisk.

On sunday it's my birthday, i like present but getting older; no no! I made a whishlist but i know i wont get all because i only get presents from my boyfriend. I whished for money, i puppy, iPod touch, lot's of dvds, haircut at Sivletto, that my friends that live far away will come and visit, a old bike, and some more.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i förskott!

B-b-b-etty sa...

tack! du är den första som grattar, eller en kompis trodde jag fyllde i måndags. jag hoppades på post idag men fick inget alls :(

Miriam Parkman sa...

Hurra för Betty Lou
vi ropa allesammans!
Och önskar henne lycka, ja leve hon säll.
Hur vi på jorden leta, det finns det ska ni veta,
en sådan Betty just som hon,
så glad och god och snäll...
HURRA!

(Alice Tegnérs födelsedagsvisa)

Grattis på födelsedagen och hoppas att får en bra dag! (och att du får vad du önskat dig;P)
Kram!

Miriam Parkman sa...

nej!
jag skickade det visst 00:00!
datorn ljuger!

B-b-b-etty sa...

åh tack snälla du, du var typ först. Min pojkvän kom typ tio över 12. Inga presenter :( min pojkvän har en men den är försenad. Kjolen från revamp hade jag inte råd att köpa och min pojkvän fattade att jag ville ha den bara för några dar sen, men han betalade för den ändå så jag får den lagom till allhelgona hoppas jag. En liten tröst.

Kram & tusen tack finis!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin