söndag, oktober 12, 2008

Holy shit!

Jag har världens bästa hårdag idag (typ den andra i mitt liv)!?! Pin curls och dom har hållit hela kvällen! Jag är chockad, borde köpa en triss-lott. Bilder kommer, lovar! Nu ska jag chilla och nyktra till alt. vagga mig själv till sömns, har svept 2 cosmos och ett stort glas vin. Heippä hei!

It's my frakking birthday and i have the best hairday EVER! My pin curls have lasted all night long. Pics will come, promise. I'v hade some cosmopolitans and whine, gonna rock myself to sleep ;D

11 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis grattis på födelsedaaan! :D

Anonym sa...

Grattiis :D

fröken lila sa...

Grattis grattis!!!

och sá kul att ditt hár var med dá ocksá, när det är en sádan speciell dag!

Zizzi sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas det blev en bra dag trots att vännerna bor så långt bort!
Kram cissi

Sandra sa...

grattis på födelsedagen! och bra hårdagar is the shizzle! :)

B-b-b-etty sa...

tifa: tack raring!

sött: tack!

fröken lila: tack! gillar inte att fylla år, bara presenter haha.

zizzi: tack! min pojkvän tog med mig ut på middag.

sandra: tack! är chockad än, mitt hår håller aldrig lockar längre än en halvtimme

susanna sa...

Grattis grattis grattis!

Kitten loves vintage sa...

Gratulerar i efterskott! Hoppas du hade en superfin dag! Kul att frisyren också höll :)

Anonym sa...

Åh, grattis i efterskott raring!

The Freelancer's FashionBlog sa...

Grattis. Men var är bilderna hördu?!
:)

B-b-b-etty sa...

susanna: tack!

kitten: ja det var ett litet mirakel att det gjorde det

rebecca: åh tack!

freelancer's: inom kort. jag är lite seg, plus att jag upptäckte att på 99% av alla bilderna är mina ögon rödsprängda av alkohol och linser så jag ska försöka hitta en som man ser håret och en som jag inte ser alltför hemskt ut på haha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin