onsdag, oktober 29, 2008

Ny kjol!

Igår hämtade jag ut denna underbara kjol. Beställde 13:e, fastnade ej i tullen som tur var för dom hade varit snälla och märkt med gift & skrivit ett värde på 25$! Superbra! Enda jag inte gillar med den är den smala dragkedjan, ni vet sådana där som är sega och nästintill omöjliga att dra upp. Fick den i födelsedagspresent av min pojkvän. Skulle ha den nu till allhelgona för vi skulle ha en liten fest men ingen kommer så jag ska sitta i mjukisbyxor och kolla Mumin alt. Bones hela helgen.

Got this lovely skirt yesterday, a late birthdaygift from my boyfriend. I planned to wear it this weekend, we were going to have a little party but no one is coming so i'm gonna spend the weekend in baggy clothes and watch Moomin or Bones.

8 kommentarer:

fröken lila sa...

jag ser framemot att se kort pá dig med kjolen pá! den verkar vara väldigt fin och mycket användbart!

Anonym sa...

Men kom till NMAs halloweenfest!!!! Kommer bli askalas :D

Anonym sa...

Den där kjolen är löjligt snygg!!

B-b-b-etty sa...

fröken lila: det kommer, men säkert efter jul först.

tifa: lite kort om tid om jag ska hinna klä ut mig så har jag blivit sjuk med halsont och frossa. :(

devildoll: den ser bättre ut i verkligheten! måste dock strykas först ;D

Miriam Parkman sa...

Hm, ja jag förstår vad du menar med den smala dragkedjan... Det är faktiskt jobbigt! Men, i övrigt lär du ju vara hur fin som helst i den;)

B-b-b-etty sa...

Miriam: Ja, så får man så där ont i fingrarna när man nästan sliter sönder hela plagget när man försöker få upp dragkedjan. Tack! Ska nog ha den till jul, eller på min pojkväns jobb-julbord.

Zizzi sa...

Smala, sega dragkedjor får man ju ont i fingrarna av också!
Men kjolen var jättefin!
Kram cissi

B-b-b-etty sa...

zizzi: tack. ja, tycker dom borde fattat vid det här taget. men visst, dom syns mindre men det känns ovärt när fingrarna bultar röda :D

kram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin