fredag, oktober 09, 2009

Cookies.

I onsdags bakade jag dom godaste kakorna jag nånsin bakat, samt ätit. Alltså, vansinnigt goda! Ska ha ett litet för-kalas imorgon och några kompisar kommer. Blir att fika mycket och dricka massa drinkar. Tillbaks på internet på söndag!/I baked some chocolate chip cookies on wednesday. They were the moste delicious cookies i've ever made, and tasted. I'm having a small pre-birthdayparty tomorrow and a few friends are coming over. The plan: eat lots of cookies and drink lots of cocktails. Back on sunday i guess!

5 kommentarer:

A sa...

Yum!

Cherry Cupcake sa...

Ser super gott ut!

American Cookies är en riktig höjdare!

Hoppas du vill dela med dig av receptet hehe...

Lycka till med festen, är det du som fyller år?..isåfall Grattis :)

DevilDoll sa...

Ja det var kul igår, synd att du missade det! Ikväll vet jag faktiskt inte riktigt om det är något kul. Jag ska dra till KGB och kolla på ska-punk! Kanske kan locka :)

Miss Cherry sa...

Recept!
Du måste dela med dig av receptet!!!

B-b-b-etty sa...

Miss Madeline: yes :D

Cherry: jag har i lite lagom av varje haha så lite svårt med recept på det :D Tack. jo jag fyller år imorgon

DevilDoll: blev ingen utgång alls, vi satt och fikade och söp halva natten haha

Nadja: lite svårt för jag kör med ungefärliga mått på typ allt

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin