lördag, maj 08, 2010

London part 3.

Godaste sushin jag någonsin ätit! Atari-Ya på James Street 20. Jag tänker väldigt ofta på aborre-biten, känner smaken på tungan än./The best sushi i've ever had! Atari-Ya i love you! I ate at the place at 20 James Street. I think about the sea bass-piece almost every day, so damn YUMMY!
Helt utan planering råkade vi gå förbi The Hummingbird Bakery på (Wardour Street 155a). Vackra cupcakes men alldeles för söta för min smak. Besviken? Ja. /Happend to pass by The Hummingbird Bakery (at 155a Wardour Street). Beautiful cupcakes, but way too sweet for my taste.
Varm choklad från Starbucks innan läggdags är inte helt fel. Och goda "this water" släckte törsten ofta. Synd att den inte finns i Sverige./Hot chocolate from Starbucks before going to sleep. And i wish "this water" could be bough in Sweden, tasty!

8 kommentarer:

amanda löwenberg sa...

Åh så fina bilder! Det finns ingenting som är så gott som riktigt bra sushi! Och det hittar man ibland och blir nästan beroende! Synd på muffinsen...

BaronessVonVintage sa...

Yummy!!

Miss Cherry sa...

Fina bilder, London är verkligen en underbar stad, hoppas jag själv kan få åka dit snart igen, ang. this water, såg faktist att de sålde dessa på Espresso House härom veckan, så det finns lite hopp trots allt hehe!

Tifa sa...

Åh, vill också åka till London snart!

Richard sa...

Och jag tyckte mig se This Water på Urban Deli eller vad det nu heter, det där som ligger vid Nytorget i Postens gamla lokaler.

B-b-b-etty sa...

Amanda: tack, jag är rätt så kass på att fota. alltid så svårt att hålla kameran still. jag älskar suhsi, äter varje fredag :D

Baroness: it sure was :D

Miss Cherry: Tack, ska spana. Hinner dock aldrig in till stan. Jobbar jämt :( och att vara i stan på helgerna är bara jobbigt så det undviker jag

Tifa: jag med :D

Richard: ah tack! ska kika om jag är i närheten.

Anonym sa...

Så gott med varm choklad -och vad spännande att få följa dig på resan!

B-b-b-etty sa...

Catrin: roligt att du gillar det :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin