tisdag, maj 18, 2010

Saturday.

Efter jobbet i lördags mötte jag upp Miriam./After work i met up with Miriam.
Började med lite fika på Petite France./At Petite France.
Vackra hus./Beautiful houses.
Klicka för att läsa skylten./Sorry the sign is in swedish.
Teresia var också med, hon visade oss en galen jakt-affär med gamla uppstoppade exotiska djur. Syns kanske inte riktigt men det är en giraff där inne, minus kroppen./Teresia showed us a hunting store with old stuffed animals. It was a bit difficult to take photos through the window but you can see a giraffe!
Efter en promenad in till city fikade jag och Miriam igen, denna gång på Konditori Kungstornet./After a walk in to the city me & Miriam had some more cake & coffee.
Yummy!
Foto: Miriam.

Efter det blev det en drink på Debaser Slussen, sen en pizza. Och sen for jag hem med värmeslag./After the coffe, a drink. Then some pizza and after that i went home, heat stroke... But still, it was a great day!

För mer bilder, klicka dig vidare till Miriam./See more pics at Miriam's.

2 kommentarer:

Isabelle sa...

Härlig dag ni verkar ha haft! Inga måsten utan bara att njuta av dagen:)

Jag kör nog på en bikini från Asos (som inte är en minivariant tack och lov)i år igen. Är också på jakt efter en baddräkt men hittills har jag inte hittat någon som faller mig i smaken, ja förrutom de hos Modcloth förstås :)

B-b-b-etty sa...

Isabelle: förutom att jobba ;D det var riktigt skönt att komma bort lite. Jag beställde den gröna Esther Williams nu. Modcloth hade fått in den i lager igen. Blir nog en bikini av henne också, har funderat på den 1 år så är nog dags. Får bara hoppas att jag får den också, hatar att dom skickar med UPS. Vad hittade du på Asos, dom har Freya och deras överdelar är rätt så snygga.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin