lördag, maj 29, 2010

create avatar
Igår innan jag gick till jobbet hann jag ta lite bilder. Idag var mina planer att gå till optikern för synundersökning och försöka hitta nya glasögon samt äta lite gott hos Miriam. Men nej nej, vaknade upp med en migrän som nu övergått till en vanlig huvudvärk. Så gick det med min första lediga lördag på veckor.../
Yesterday before i went to work i had the time to take a few pics. And damn, how i love that shirt. Today i woke up with a migraine, so no visit to the optician (i was gonna try & find a new pair of glasses) and no party at Miriams. Oh damn! And it was my first free saturday in weeks...

8 kommentarer:

Andi B. Goode sa...

Hehe cute animation!
-Andi x

BaronessVonVintage sa...

AAAhhh, so ADORABLY gorgeous!

amanda löwenberg sa...

Åh så synd, hoppas du kryar på dig! gh

Welcome to DeluxeVille sa...

*cheeky monkey* :)

MaryDeluxe

Kitten loves vintage sa...

Usch, va tråkigt med migrän, och just på en ledig dag :( Snygg i håret är du iaf!

spoonful sa...

Typiskt när man är ledig.

B-b-b-etty sa...

Andi: :D

Baroness: Thanks sweetie!

Amanda: tack, det gick över till en vanlig huvudvärk till kvällen.

Mary: ;D

Kitten: Tack! Ja, typiskt. Ska iaf till optikern nu på fredag :D Hoppas jag hittar några brillor

spoonful: ja :(

lovevintagepupu sa...

I love you hair :) so pretty!

xoxo,
Paula
www.lovevintagepupu.blogspot.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin