söndag, maj 23, 2010

London part 5.

Grön och från 40-talet. Behöver inte säga mer än så. /It's green and from the 40's. No need to say anything else.
80's does 40's.
Mönstrade hatten hittade jag på Accessorize (på Heathrow) och den andra på Beyond Retro av alla ställen. Troligtvis från 50-talet./The patterned hat was a last minute shopping i did on Heathrow, from Accessorize and the other one i found at Beyond Retro of all places. Guessing it's from the 50's.
Ljusblåa shorts med hög midja från Topshop. Tror nog att jag ska byta knappar på dom./Blue shorts with high waist, from Topshop. I think i'm gonna change the buttons.
Bälten för kanske £1 på Primark. Linne hittades på en charity shop, kanske att jag ger bort den till någon av mina systrar./Belts from Primark, £1 i guess. The top i found at a charity chop. I might give it to one of my sisters.

6 kommentarer:

amanda löwenberg sa...

Oj så mycket fint du köpte! Älskar de stickade tröjorna!

Jacqueline sa...

gud vad fina saker! gillar vita topen med körsbären, flott!

Olivia sa...

ÅJ åj, den vita toppen! Fiiin......allt det andra var fint men den var speciell....gillar sådana typer av toppar....

Lillgull sa...

Den gröna koftan! En sån har man letat efter... Få se, vi funderar på en semester till London och Brighton i sommar. Kanske blir lite fyndande.

B-b-b-etty sa...

Amanda: jag med :D

Jacqueline: ja,och den passar bra också. är alldeles för varm nu så den får snällt vänta till hösten & vintern :D

Olivia: får se om det blir att använda den, är ju en stickad tjock-tröja så blir nog först till hösten. Men fin som tusan är den

Lillgull: jag vet! jag älskar ju grönt och har drömt om en sån här kofta länge. sjukt att jag hittade en, och den kostade bara £20! brukar gå för massor på ebay. Får hoppas du hittar nåt. Tyckte det var ganska svårt för det var fan bara 80- och 90-tals kläder. Ett under att jag hittade nåt. Hittade förresten en affär med bara 30- och 40-tal men det var vansinnigt dyrt. Men roligt att se

www.nusse.nu sa...

vilka vackra jumprar!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin