onsdag, september 17, 2008

Inköpt.


Dåliga bilder tyvärr men dom var knepiga att fota. Jag köper sällan nåt från H&M för jag tycker de senaste åren har dom haft ganska mycket gräsligt och så är kvalitén inte den bästa tyvärr. Men för några veckors sedan hittade jag en kofta och ett par dar senare en kjol. Lite tweed utseende har den, hade ingen kjol i den färgen innan så nu kan jag bocka av den från listan. Hade inte heller en vit kofta innan och den här var söt, fluffig och varm. Kjolen har en väldigt hög midja och fint fall. Bilder från Helsingfors kommer ev. imorgon, jag är lite seg. Och pincurls-inlägget för Kitten är på gång ;D

Lousy pics yes. I haven't bought anything from H&M for a long time, mainly because there have been so much awful clothes and then the quality ain't the best. But a couple of weeks ago i found this sweet sweater and highwaisted skirt and i couldn't resist.

10 kommentarer:

fröken lila sa...

kjolen har jag sett flera gånger nu, och alltid tänkt att jag skulel prova, men sedan blev det itne av. ska vrkligen ta och pröva den, för den ser görfin ut!

en vit kofta står annars också på min behöver-ha-lista...

förresten, har din make-up från besamé kommit fram? min har inte anlänt ännu, så det är därför jag undrar...

B-b-b-etty sa...

Jag såg den när jag var i Enköping en dag så gick jag in och provade och köpte. När det gäller H&M är det lika bra att köpa och sen fundera för man vet aldrig om den inte kommer in igen osv.

Ja, hade som sagt ingen vit kofta innan. Ganska klassisk modell tycker jag, lite 50-tals inspirerad i materialet.

Ja, den kom igår! Beställde 27 augusti så det tog sin tid, tullade 176 kr, helt okej för annars har jag fått tulla kring 350-550 kr. Jag fick med ett läppglans också, luktar gott. Har inte hunnit testa nåt än för jag går mest omkring i träningskläder haha. Förpackningarna är mindre än vad man kan tro men fina

Elina sa...

Åh! Jag provade faktiskt den kjolen igår! Tyvärr hade de bara för stora storlekar kvar så den fick inte följa med hem. En annan kjol fick dock göra det :) Och lite strumpbyxor och overknees, sånt kan man aldrig få för mycket av!

B-b-b-etty sa...

Den var ganska skön faktiskt. Har inte använt den än dock. Jag vill helst ha strumpor med sömn, ska fylla på mitt lager när jag åker till London nästa vecka :D

Kitten loves vintage sa...

Snygg kjol! Själv fick jag också en naturvit kofta i mitt h&m packet förra veckan, men lite annan modell...Väntar med spänning på pin-curl inlägget o bilder från helsingfors! :)

Lo sa...

Vilka kap! Verkligen hemskt fina bägge två. Måste absolut ta mig en tur till Hennes :)
KRAM

Little Miss Wink sa...

Vad lustigt, jag beställde just den vita koftan igår kväll!
Tycker att den är otroligt söt med sina klädda knappar.

B-b-b-etty sa...

Jag gillar knappar, har massor som bara ligger och väntar på att få användas. Brukar ofta byta knappar på koftor, piffar upp dom lite :D
Klädda knappar är fina

fröken lila sa...

prövade kjolen idag - ooohhhh så fint den sitter!!! och så smal man ser ut i den! det får bli ett köp - när jag har skrivit klart uppsatsen till universitetet och lämnat in. om tio dagar. hoppas den finns kvar då =)

B-b-b-etty sa...

Jag vet! Superskön och att man ser smal ut är en stor bonus :D Jag håller tummarna.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin