fredag, november 07, 2008

7 saker.

Blev "utmanad" av både Fröken Lila & Devil doll. Avslöja 7 sanningar om dig själv. Vilket jag tycker är svårt att komma på.

1. urusel på matte, sifferblind kan man kanske kalla mig. tog mig 4 år tills jag fick g i matte a, och då var det paus på nåt år så jag höll inte på i 4 hela år men tragiskt ändå
2. det är skönt att tycka synd om sig själv ibland, man mår som lite bättre efteråt
3. jag kan inte tvätta kläder, vet inte ens hur en tvättmaskin fungerar
4. har inga talanger att skryta med förrutom att jag kan göra en fluffig sockerkaka och när mitt minne fungerar någorlunda så vet jag en massa onödigt men intressant fakta. medelmåtta med andra ord
5. har inget körkort, har aldrig ens kört bil
6. är ganska blyg och dålig på att lära känna folk så jag tror folk tycker jag är dryg, kanske kan stämma för jag umgås inte med nån här i sthlm
7. är rädd för teknik, när jag fick min ipod touch började jag gråta en aning för jag fattade inte den funkade

Den som känner sig sugen får göra detta ;D

3 kommentarer:

Sandra sa...

jag är nog också näst intill sifferblind. behövde inte göra nationella i matte a, min lärare sa: "du kommer inte klara det här, så du slipper göra det. men du får godkänt ändå eftersom att du försöker så bra på lektionerna". eeh? :P

B-b-b-etty sa...

åh snäll lärare! jag var tvungen tyvärr. sen efter att jag gått ut så läste jag det på komvux med en bättre lärare och klarade mig precis

Anonym sa...

Du hade rätt, vi var lite lika på en del av dina saker också ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin