onsdag, juli 22, 2009

Why.

För er som har Spotify: http://open.spotify.com/track/5PQLPonjVzbaJX65T0lTWI
Lily Allen i ♥ you! Mitt i prick säger jag bara. Min favorit-Lily-låt.

p.s jag gillar inte spotify så värst mycket, hela grejen att tvingas lyssna på reklam var femte låt är jobbigt (sänker man ljudet pausas reklamen så man måste alltså lyssna) samt att alla låtar man vill lyssna på inte finns... Men Lily finns :D

If you have Spotify: http://open.spotify.com/track/5PQLPonjVzbaJX65T0lTWI
Oh Lily, i ♥ you!

6 kommentarer:

Cherry Cupcake sa...

Har precis skaffat spotify premium, vilket är sjukt värt 99kr i månaden :)

Sandra sa...

tänkte just säga att premium för 99kr i månaden är så jävla värt det. som en cd-skiva på rea per månad, men med vilka låtar du vill. typ. :D

Tifa sa...

Va, jag hade inte märkt av att reklamen stannar om man sänker, vilket fult knep!!

B-b-b-etty sa...

Cherry: mmm, kan gissa. skönt att slippa reklamen. jag får hela tiden! typ 4-5 st på kanske 25-30 min, min syster får kanske 1-2 i timmen...

Sandra: sant. men jag har galet mycket musik redan på datorn så jag tror inte det blir att köpa premium. har ju inget jobb heller

Tifa: testa! uselt

Olivia sa...

Nä, reklamen är jobbig, men jag har märkt att det kommer olika mycket vid olika tidpunkter. Ibland så dröjer det jättelänge mellan reklampauserna, speciellt sent på kvällen. Fat jag har inte märkt något system i det där, för det kan vara olika från kväll till kväll också...konstigt!
Om man har högtalare och sänker på så pausas den inte. så jag brukar dra ner volymen på dem när reklamen kommer, så är det bara att fortsätta lyssna sedan om en stund. :)

B-b-b-etty sa...

Olivia: mmm, brukar ha datorn kopplad till högtalare i sthlm så jag får testa när jag är nere igen.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin