tisdag, januari 12, 2010

Home sweet home.

Jag och en av mina systrar gick ut en dag och trotsade den -30 gradiga kylan. Hoppade lite./Me and one of my sisters went out one day and jumped a bit, it was -30 C outside.
Tog en snödusch, fråga mig inte varför./Took a snow-shower. Don't ask me why ;D
Åkte och hälsade på min bror med familj i Tärendö. En dag såg det ut så här. Min syster hoppade lite. Lite av vår grej, att ta hopp-bilder./Went to Tärendö and visited my brother and his family in Tärendö. One day it looked like this. It's my sister on the photo. It's kind of our thing, take jump-pictures.
Min morbrors bastu./My uncle's sauna.
Passade på att köpa en ny t-shirt när jag var hemma, snygg!/I bought a new t-shirt while i was home, nice! ;D

3 kommentarer:

husmodern sa...

Men åh så fantastiskt fint!

Taru Tuomi sa...

Vackert. Saknar snön!

B-b-b-etty sa...

Mjölk och lingon: Åh ja! Och här i sthlm känns det inte lika fint, är ju snö men så lite :(

Little Rascal: ja! saknar det. är inte lika mysigt här i sthlm

Taru Tuomi: alla bör få en dos snö varje år

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin