torsdag, februari 18, 2010

Giveaway!

Detta är inlägg nummer 506 och det är på tiden att jag har en liten tävling! En skiva med Billie Holiday samt 96 stycken hårnålar (mina favoriter) är vad man kan vinna. Allt du behöver göra är att lämna en kommentar i detta inlägg att du är med. Och för att dubbla din chans att vinna, länka till tävlingen i ett inlägg på din blogg och skicka mig länken i kommentarsfältet! Vinnare dras ungefär 18.30 nästa torsdag alltså den 25:e! Lycka till!

This is post number 506 so it's about time for a giveaway! You can win a Billie Holiday cd and 96 bobby pins (my favourite ones). All you have to do is post a comment to this post, and if you want a extra chance, post about the giveaway on your blog and send me the link! I will draw a winner next thursday around 18.30 p.m
Good luck!

18 kommentarer:

Pamela sa...

I love your blog! I am really enjoying keeping up with you. This giveaway looks great!

Unknown sa...

Underbara Billie Holiday! :) Och bra hårnålar har jag alltid för lite av, så jag är absolut med i denna tävling! :) Lade en länk högst upp i vänstermenyn på min blogg också. http://miss-meetah.blogspot.com/

Zizzi sa...

Billie Holliday är en stor favorit i mina öron.

Olivia sa...

O, vill ha, vill ha! Just bra musik och bra hårnålar, som inte böjs, kan man aldrig få för många av. Särskilt inte när de verkar vandra iväg så fort man köpt dem, mystiskt det där...

sofia sa...

Ooh så fördelaktigt :)

Har alldeles nyss hittat hit till din blogg och ämnar att stanna en stund. Du är otroligt inspirerande!

belle sa...

hej & åh vilken underbar blogg du har!

Isabelle sa...

Hårnålar är ju något man aldrig kan få för mycket av! :D

Miss 1949 sa...

What a sweet giveaway, shes one of my favorites!

Love your banner.



♥Darla

Miss Emmi sa...

I always need more bobby pins! Would love to enter.

pinupcandy sa...

I will be making my pin up rolles listening to the music! Perfect givaway.

Kitten loves vintage sa...

Ah, hårnålar kan man aldrig ha för lite av, I'm in! :)

Unknown sa...

Tjoho:) vad trevligt men en giveaway! Billie Holiday är ju en sångfågel som man aldrig kan få nog av och hårnålar är alltid bra, eftersom de har en tendens att försvinna. Skrev om det här:
http://jenny-foroldtimessake.blogspot.com/2010/02/giveaway-det-ar-giveaways-lite-har-och.html
Kram

husmodern sa...

Hej hej, nu har jag skrivit om tävlingen med idolbild på dig och allt här http://mjolkochlingon.blogspot.com/2010/02/betty-lou-giveaway.html :D

Jessica sa...

Mysig blogg!
Jag är gärna med och tävlar :)

Pop eller Inget sa...

Jag vill vinna! Och jag länkar såklart!
Hejja dig!!

http://divinedoris.blogspot.com/2010/02/tavling.html

Erika sa...

Finfina giveaways! Jag är så gärna med i lottningen =)

Hoppas du har en bra helg!

Olivia sa...

Jag är givetvis också med och tävlar....Behöver både fler hårnålar och lite ny musik....Skrev ett inlägg på min blogg om det också.. :)

http://vidmittskrivbord.blogg.se/2010/february/giveaway-tavling-hos-bettylou.html

Ha det bra!!!! /Olivia

Ia sa...

åhåå, jag vill vara med!

flyttar precis till en egen lägenhet och känner att Billie Holiday kan vara perfekt musik när man lagar mat. och spännen kan man aldrig ha för många då de tenderar att försvinna ganska lätt.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin