fredag, juni 04, 2010

For sale.



Vita skor från 30-talet. Ungefär en stl 38-38.5. Mått: bredast längst fram:
6.5 cm, 3 cm på smalaste stället i mitten av skon,
bredden på hälen ca 5 cm,
klack 6 cm,
ca 25 cm lång innersula.
Skick: bra med tanke på åldern, en innersula är trasig men går att limma (dom är i papp typ). Bud mottages!/I'm selling a pair of white shoes from the 30's. The condition is great given the age. In one of the shoes the innersole is loose and broken, but some glue will fix it because it's made out of some kind of paper. Give me an offer!

Heel hight: 6 cm/2.36"
Length (insole, toe to heel): almost 25 cm/9.84"
Widest part of (insole): 6.5 cm/2.56"
Narrowest: 3 cm/1.18"

5 kommentarer:

Jacqueline sa...

guud så fina! jag saknar fynd här...

Zizzi sa...

Underbara! Synd att de var i fel storlek!

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

jättesnygga skor!
tyvärr fel storlek för mig med.

Emma sa...

Får man fråga om du fortfarande har dessa underbara skor kvar? Eller om de hittat nya ägare?
Och hur mycket du skulle vilja ha för dem i annat fall? Och om du skulle säga att det är ett par smala skor jämfört med dagens eller normala?
Förlåt för många frågor, men mina fötter har en tendens att vara lite kräsna... Jag har aldrig köpt skor på nätet, och vet därför inte heller vad som är normalt att ge. Men jag måste säga att dessa skor är fantastiskt fina!

B-b-b-etty sa...

Emma: dom finns kvar! dom är ganska smala, se måtten. och minst 500 vill jag ha för dom

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin