tisdag, juli 27, 2010

Pajala-finds.

Detta hittade jag när jag var hemma i Pajala./This is what i found when i was home in Pajala.
3 tidningar som jag ska scanna in och visa mer av så fort jag hinner!/3 old magazines. Will show more as soon as i have time to scan them.
Skrin i papp och tyg, helt fantastiska färger./Box in paper & a beautiful fabric.
3 små söta glas ./3 small glass.
Och en helt fantastisk plåtlåda från 30-talet. Ser helt ny ut. Köpte den av en söt gammal tant./And this awesome tinbox from the 30s. Looks brand new! Bought it from a cute old lady.

5 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Så mycket fint du hittade!

: )

Kitten loves vintage sa...

Fina fynd, tyget speciellt och plåtlådan ser helt fantastisk ut!

Olivia sa...

Fina saker, speciellt tyget och lådan! Åh, finns inget bättre än bra fynd.

B-b-b-etty sa...

Jema: ibland har man tur :D

Kitten: ja den är underbar!

Olivia: Ja, en riktig färgklick. Har inte bestämt mig för än vad jag ska ha i den

Maja sa...

Tidningar från förr måste vara bland det roligaste att läsa. De var alltid så överoptimistiska. Och inget elakt skvaller, för den delen heller!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin