måndag, november 01, 2010

Home sweet home part 1.

Dom första veckorna i oktober spenderade jag hemma i Pajala./I spent the first weeks of october home in Pajala.
12 oktober. Det hade snöat under natten mot min födelsedag, alltid bästa presenten! Senast jag var hemma på min födelsedag var 2007!/October 12. It had snowed during the night before my birthday, it has always been the best present. Haven't been home for my birthday since 2007!
Jag gjorde rosa cupcakes till kalaset./I made pink cupcakes for my party.
Min mamma gav tårtan som present. Min syster hade gjort djuren./My mum gave the cake as a present. And my sister did the animals :D
Dags för kalas. Det var bara jag och min lillasyster./Time for the party. It was only me and one of my sisters.
Vintage jacka & skor eBay, vintage kjol Sivletto, halsduk H&M, basker butik jag ej minns namnet på men den är vägg i vägg med Vetekatten på Kungsgatan i Stockholm.

Vintage jacket & shoes eBay, vintage skirt from Sivletto. Scarf H&M, beret from a store in Stockholm.

10 kommentarer:

Kitten loves vintage sa...

Grattis i efterskott! Gillar nya headern förresten :)

husmodern sa...

Åh du är så tjusig! Så himla fint med den blåa baskern till ditt röda hår!

Miriam Parkman sa...

Vilken fantastiskt fin bild på dig där, den sista! Ljuset strilar alldeles magiskt in från sidan.
Sen är klädseln och posen alldeles ljuvliga också.

Isabelle sa...

Så fin du är! Och grattis i efterskott :)

Oola sa...

Cute cake! Yummy!

Sarah sa...

those cupcakes look soooo delicious! i bet you had a great time! and i think its kind of crazy that it already snowed!:)
have a beautiful week! ♥

B-b-b-etty sa...

Kitten: Tack tack :D Kände att det var dags för en ny

husmodern: Tack tack :D Älskar den där baskern, perfekt modell och tjocklek

Miriam: Tack fina du. Jag är lite säckig som vanligt haha. Hemligheten med ljuset var garagelampan haha

Isabelle: Tack :D

Oola: it was yummy indeed

Pink Lady: They were :D
It's normal for Pajala to get snow in october, not so much

Eli sa...

Grattis i efterskott! Du är vansinnigt tjusig!

Miss Rascal sa...

Vilken gullig tarta! :D
Grattis i efterskott. <3

B-b-b-etty sa...

Tack tack :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin