söndag, juni 07, 2009

A short one.

Jag är galet trött men det är skönt att vara hemma! Planet upp var inte ens halvfullt, vilket är väldigt ovanligt då det annars alltid är fullbokat. Skönt att inte ha nån sittandes brevid en. Idag har jag spenderat dan med att leka med mina brorsbarn, det finns vilda ungar och så finns det dom... Som tur är 1 av dom 3 lugn som en filbunke så det är en liten tröst. Var på en loppis också, hittade bara en Sverige-bonad för 5 kr. Nu kanske jag kan lära mig landskapen ordentligt... Imorgon är min plan att cykla till Konsum och köpa råris och broccoli. På måndag börjar jag jobba.

I'm so tired! But i'm glad to be home. Spent the day with my brothers kids and they are wilder than wild! Went to a flea market, for 5 SEK i got a thing that i don't have a clue what it is called in english. Tomorrow i'm gonna buy some rice and broccoli and on monday i start working.

2 kommentarer:

fröken lila sa...

men, har du fátt jobb? det missade jag.. grattis! hoppas det blir kul!

B-b-b-etty sa...

fröken lila: tack! är dock bara sommarjobb, nån månad bara men jag är glad för det lilla. dom flesta dagarna är 9-13.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin