tisdag, november 24, 2009

Hey sailor!

Alltså jag blev lite paff när jag såg denna outfit hos My Baby Jo. Ha-begäret rusade genast i taket. Byxorna är nog lite för bred för korta mig men toppen hamnar på min önskelista./I think my jaw dropped a bit when i found this sailor outfit at My Baby Jo. Want it! I think the pants are too wide for short little me but the top goes straight to my whishlist.


Äntligen har jag hittat en perfekt marinblå kjol! Denna kommer från Bettie Page Clothing, detaljerna är underbara! Min önskelista är lång.../Finally i've found the perfect blue pencilskirt! It's from Bettie Page Clothing. Love the details! My whish-list just gets longer and longer.

8 kommentarer:

Annie S sa...

Jättetjusig sailor outfit! Själv har jag inte börjat på min önskelista ännu, men jag är rädd att min inte skulle vara så kort heller. :)

Ha det gott!

Olivia sa...

*OMG* vilken fin sailoroutfit. Har inte varit inne och kollat på MyBabyJo på länge, ser ju nu vad jag missat. Sailor-stil är ju så tjusigt, måste försöka knåpa ihop något sailor-aktigt till våren inser jag nu....

Skepp ohoj!

Darla: Retro Ways sa...

Love the skirt I need a blue pencil skirt I think I might have to add this to my list as well!


♥Darla

BaronessVonVintage sa...

oh I love it!!!!

Kitten loves vintage sa...

Den där kjolen är verkligen perfekt...hamnar på min lista av möjliga sy-projekt direkt!

Andi B. Goode sa...

I love the sailor ones, too! sigh.
-Andi x

B-b-b-etty sa...

Annie: inte jag heller, jag har ständigt en önskelista som bara blir längre & längre :D

Olivia: Du är jäkligt duktig på att sy så jag tror inte du kommer ha några problem alls att fixa ihop den.

Darla: do it:D

FrivolousFlapper: I knew you would :D

Kitten: om man ändå kunde sy...

Andi: i've seen many sailor-outfits put i think this is one of the cutest!

electra sa...

Thats lovley!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin