fredag, november 20, 2009

Rocket Originals.

Bags do die for. Is it summer soon?
Dessa skönheter är ännu finare i verkligheten kan jag säga. Provade dom på Sivletto en gång.

Allt för länge har jag suktat efter något fint från brittiska Rocket Originals. Om jag skulle komma över en stor hög med pengar så skulle jag beställa allt ovan på genast! Priserna är inte så jätte höga men jag gillar ju att fynda billigt så därför har det aldrig blivit av att köpa något från dom./Too long have i been wanting something from Rocket Originals. If i got a big pile of cash i was order the above, at once!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, jeg har gitt deg en blog award :) God helg!

Anonym sa...

Oh, vilka tröjor...

Miriam Parkman sa...

Ja herregud vilka fina grejer!!
Åhh det är så mycket jag vill ha just nu... Tur det är jul!
Kram

Anonym sa...

Wonderfull

Daisy sa...

Supersnygga skor, jag vill också ha.

spoonful sa...

Särskilt de röda skorna var fina.

B-b-b-etty sa...

a red lipstick: oj spännande, ska kika

Bettie Booh: jag vet! har varit så när att köpa en många gånger men blir aldrig av.

Miriam: Samma här, en oändligt lång lista med grejer. Synd att tomten är lite döv..

kram

Gingeryginge: yes. and the red shoes looks a little bit like candy :)

Daisy: Jag ska försöka spara så att jag åtminstone har ett par till våren/sommaren. Vore som ganska trevligt.

spoonful: ja! jag sitter och längtar efter sommaren :D

Miss Cherry sa...

åh mycket som jag vill ha därifrån med, inte långt kvar till våren och sommaren med allt man vill ha..ja listan kan göras lång :-)

B-b-b-etty sa...

Miss Cherry: hmm är så svårt att välja!

The Freelancer's FashionBlog sa...

Fina!!!! Gillar väskorna. Har en LITE liknande väska från thailand, med samma idé. Men inte lika fin.

esme and the laneway sa...

Oh, me too! I really REALLY want some white shoes... I might just get some from RO! :D

B-b-b-etty sa...

The freelancer: dom är väldigt somriga.

Esme: do it! They look lovely! And a bit cheaper than similar ones from Re-Mix

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin