fredag, november 27, 2009

Hi!


Säg hej till mina nya skor som jag köpt på Tradera. Dom blev lite dyrare än vad jag vanligen brukar betala men det är så sällan jag hittar vintage-skor i min storlek (typ mitt andra par)! Mitt första par bruna skor också, har nog mest svarta skor./Say hello to my new shoes that i bought at Tradera last week. I paid a little more than i normally would, but it's seldom i find vintage shoes in my size! My first pair of brown shoes actually, i have many black pairs.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Söta =)

Daisy sa...

Väääldigt fina.

husmodern sa...

Åh var det du som fick dem, grattis! Själv satt jag och snyftade för att de inte var i min storlek, haha..

B-b-b-etty sa...

Bettie Booh: jo. är väldigt nöjd :D

Daisy: ja, perfekta!

Mjölk och lingon: åh jag vet precis hur det är, brukar nästan alltid lyckas köpa skor som är 38½ och försöker klämma på mig dom men slutar alltid med att jag måste sälja dom. är så sjukt glad över att äntligen hittat i min stl!

The Freelancer's FashionBlog sa...

Jag har inga bruna skor, nu blev jag sugen!

Miss Cherry sa...

grattis! Jag väntar på ett par 40tals pumps i skrivande stund, shippat på tradera :p

(Föresten; vart får du tag på mac? Jag har googlat men hittar inget, vill gärna beställa på nätet eller kolla i sthlm...)

B-b-b-etty sa...

freelancer's: har velat ha ett par länge men aldrig hittat några fina, förrän nu :D

Nadja: Tack :D Och grattis till dig också.

Köper på Åhléns city (så får man ju Åhléns poäng också :D ), finns så mycket kopior av M.A.C. så skulle nog aldrig köpa på t.ex eBay. Får hoppas dock att dom börjar skicka till sverige från deras hemsida, skulle bli billigare då

Miriam Parkman sa...

Riktigt, riktigt fina!

B-b-b-etty sa...

Miriam: jag vet! får se när det blir av att använda dom, måste nog sulas om först.

Kitten loves vintage sa...

Inte illa, grattis! :)

Miss Cherry sa...

A ha! Tack! Vi har bara ett "vanligt" Åhlens i norrtälje, de har inte mac.. Får väl ta mig i kragen och åka in till huvudstade före jul då ;)

B-b-b-etty sa...

Kitten: tack :D

Nadja: finns på NK också men jag har aldrig köpt något därifrån dock.

Isabella sa...

Men hejsan puddingar! urläckra är dom.

B-b-b-etty sa...

Isabella: jag veeet! är skitnöjd! och pank haha

Nusse sa...

underbara skor!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin