onsdag, april 01, 2009

Good goodnight.

Så här såg jag ut nån gång under förra veckan. Har konstaterat att om jag tar en bild inne på toan så ser jag ju nästan normalblek ut, fast mitt hår ser lite lila ut. Inte bra alls... Idag har jag gått längst götgatan. Köpte en fin gammal duk, 2 par örhängen och 2 par strumpor. Vet inte vart alla mina strumpor försvinner.

A pic from some time last week. Today i walked down götgatan here in Sthlm. I bought a nice old table cloth, 2 pair of earrings and some socks.

4 kommentarer:

Miss Rascal sa...

Aw, you look so cute.

Most socks disappear into the dryer, I think.
I saw that once when I was living in Hokarangen and had laundry houses, they came around to clean out all the fuzz that's in the dryers, to prevent fire, and I must have seen at least 10 pair of socks.

B-b-b-etty sa...

Rascal: åh tack raring.

vi har egen tvättmaskin så allt hängs upp och torkas så jag förstår inte vart dom tar vägen. en gång när jag var yngre fick jag massa strumpor i julklapp och alla försvann efter att jag slängt dom i tvätten. 10 par som bara försvann, på raken haha

Mallis sa...

Fin bild!


Det är så fint med blek hy och rött hår!!

har ju jag me :D

B-b-b-etty sa...

Mallis: ja! vill gärna vara jämnare blek men vet inte riktigt hur det är möjligt. brun blir jag inte alls längre.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin