torsdag, april 23, 2009

Single ladies.

Är tillbaks i Sthlm igen. Idag blir det att städa lägenheten, ser ut som om en tornado dragit förbi. Min stackars pojkvän har inte orkat med särskilt mycket för hans pollenallergi har utvecklats till en hemsk & svår pollenallergi. På Ninas blogg hittade jag denna underbara video.Jag gillar låten och dansen är ju galet bra! Önskar att jag varit på plats och sett det.

I'm back in Sthlm again and i will spend the day cleaning, it looks like hell right at the moment. On Ninas blogg I found the video above. Love it! The dance is so great! I've whished i've been there to see it.

3 kommentarer:

Idun sa...

Ja där skulle man varit med...vilken cool prkupp :)

Anonym sa...

Åhh! Jag älskar såna här saker! Får en att börja tro på mänskligheten igen :)

B-b-b-etty sa...

Idun & DevilDoll: ja! fastän det var en pr-grej så är det en jäkla bra. istället för folk som bara står och delar ut lappar eller nåt

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin