onsdag, september 09, 2009

x4.


Var till Gustavsberg idag, det var underligt tyst. Alla människor man mötte var tysta, eller så viskade dom. Men fint var det, det lilla jag såg. Köpte choklad, hallon och passionsfrukt från en tjej som sa att min lugg var fin. På sista bilden försöker jag visa min White Star Line-pin som jag köpte på Titanic utställningen./Went to Gustavsberg today. It was so quiet there, everyone were either quiet or whispering. A bit creepy but it was really nice out there. I bought chocolate from a girl who liked my bangs. Don't know if you can see but it's my latest pin, White Star Line. Bought it when i was at the
Titanic-exhibition.

3 kommentarer:

Cherry Cupcake sa...

Har jobbat nere vid hamnen i Gustavsberg, det är väldigt fint där!

Visst hade tjejen rätt..din lugg är riktigt snygg.

Köpte också white star line pin från utställningen :)

Sandy De Luxe sa...

Åh, passionsfruktschokladen är fantastiskt god!

B-b-b-etty sa...

Cherry: tack, är min "jag-orkar-inte-göra-nåt-med-håret"-luggen-frilla haha. fint, men läskigt tyst faktiskt.

Sandy: jag upptäckte det. hallon var okej den med. "råkade" äta upp allt idag. måste förbi chokladfabriken eller liknande för jag behöver praliner & tryfflar! :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin